PIRTA

MY POOPOO ART!! (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

I fandom-hop between anime/tv shows/asian musicians and multiship a lot lmao

THIS BLOG IS NSFW
AND ALSO ANTI-SHIP BASHING!! I do have my own preferences but won't hate on someone else's preferred pairing of fictional characters because that's stupid!



''Now I feel better! wanna get going?''

TAGS:  #free! 

bunsen:

when u make a joke only u and ur friend get

image

5pointpalmexplodingheartechnique:

Please stop supporting FCKH8

criticalattack:

it’s been a while

shoutout to friends who suggested me some ideas: offdensen monsieurpaprika retrolizard mahathecat jibtokki and maniaccatscrawlings

thottweiler:

bubblegumrebel:

FUCK

I WANT NICKI TO THROW ME OFF MY BALCONY

dmmdonline:

you’re precious to me!

TAGS:  #dramatical murder 

"After that, Noiz disappeared for a while, and then suddenly resurfaced, looking completely different.”

TAGS:  #dramatical murder 
ahem ( ͡° ͜ʖ ͡°) some practice MakoHaru for y’all
I think this is pretty good considering I had no idea what I was doing w/ the anatomy because didn’t use a reference……. except for the dick :|  

now that the MakoHarus are out of my way I can focus on that comic jam page lmao

ahem ( ͡° ͜ʖ ͡°) some practice MakoHaru for y’all

I think this is pretty good considering I had no idea what I was doing w/ the anatomy because didn’t use a reference……. except for the dick :|  

now that the MakoHarus are out of my way I can focus on that comic jam page lmao

girlwiththewhiterabbit:

MAMA MAKO KNOWS EVERYTHING. better watch your back, rin. and OK I LIED, rei will be comin up after! i just had to reveal the shark tooth titan first ‘cuz i was itching to draw Rin! sorry that it’s so long and messy! (・□・;)btw, this is the first actual sequential thingie yay but it looked way better in my head ugh. i did not mean for makoto to be too yandere but it was INEVITABLE. all haru wanted was for them to fight titans together..so why, rin?! why’d you betray theeemmmm the squad is going to have a tough time fighting you ‘cuz they believe in true friendship, dammit! 

others in the series: 1 / 2 / 3 / 4 / 5

ekaitz:

(=ↀωↀ=)✧

ekaitz:

(=ↀωↀ=)✧

SHINGEKI NO AKAKABUTO 
:DDDDDDDDDD I added together two of my all time favourites (Ginga Nagareboshi Gin and Shingeki no Kyojin) and the result was this

………I made this just in time for Tracon, which was last weekend, and I can’t tell you how much I stressed and cursed and whined, only to have zero prints sold :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD OH.

SHINGEKI NO AKAKABUTO 

:DDDDDDDDDD I added together two of my all time favourites (Ginga Nagareboshi Gin and Shingeki no Kyojin) and the result was this

………I made this just in time for Tracon, which was last weekend, and I can’t tell you how much I stressed and cursed and whined, only to have zero prints sold :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD OH.

Song: 10.真琴と凛と黒猫と

Artist: 七瀬 遙(CV.島﨑信長), 橘 真琴(CV.鈴木達央), 松岡 凛(CV.宮野真守), 葉月 渚(CV.代永 翼), 竜ヶ崎 怜(CV.平川大輔),

Album:

Plays: 29200

shiroxkagami:

Makoto and Rin with a Black Cat

Rin: Yo, Makoto. I’ve been waiting.
Makoto: Rin! I was so surprised when you called me and said, “come to Samezuka right now!” Did something happen?
Rin: Makoto. There’s something I want to ask you.
Makoto: What is it?
Rin: A while back, Nagisa told me this, but…
Makoto: Mm.
Rin: Is it true… That you’re used to handling cats?
Makoto: Mm. Eh? Ummmm. Cats?
Rin: Cats.
Makoto: Haha! Geez, you sounded so scary when you called I thought something had happened and rushed over here.
Rin: This is a huge problem! Look at this arm!
Makoto: Whoa, so many scratches… Rin, did a cat do this to you…?
Rin: Yeah. Thanks to this, every time I get into the pool or take a bath it stings like hell.
Makoto: What kind of cat was it that got you? A big one?
Rin: It’s a small cat, but it has pretty sharp claws. Every time I try to look after it, it always attacks me. It’s the first one that ever got me this bad…
Makoto: How ferocious is this cat, anyway?! Actually, if you got scratched that badly then just don’t get near it anymore!
Rin: Idiot! If I back out now it’ll be like I lost! I refuse to be put down by a cat! I’ll win it over if it’s the last thing I do!
Rin: So, Makoto! You’re coming too!
Makoto: Wahh, why?! Wait, stop pulling me! I can’t do anything either, if it’s that ferocious! I don’t want to get scratched!
Rin: Shut up, stop complaining.
Makoto: Nooo! Go by yourself, Rin!
Rin: Let’s go!

Makoto: Rin… Is this the courtyard or something? Isn’t it bad for an outsider like me to be here…?
Rin: It’s fine. The only people who come through here are the guys on the swim team. I’ll play it off when it comes down to that.
Makoto: Play it off…? So this really is bad, isn’t it!
Rin: Oh, be quiet. Just come with me. Over here.
Makoto: Ah, wait a second! It’s dark, so slow down a little…
Rin: Hey, Makoto. Over there!
Makoto: Huh? Where?
Rin: Mm. Look! That black cat over there!
Makoto: Eh? Ah! That one? Ah! It’s coming!
Cat: Meowww.
Makoto: Ah, it’s coming towards me! I don’t want to get scratched! Rin! You go in front!
Rin: Hey, don’t push!
Makoto: But it’s going to attack, isn’t it?!
Rin: Okay c’mon, you get in front!
Makoto: Seriously, don’t push!
Cat: Meow!
Makoto: Eh?
Rin: Eh?
Cat: Mrrow!
Makoto: Huh? It’s… not scratching. Haha, it’s rubbing against my leg. Oh, and it’s letting me pet it, too. Haha, it’s so cute. Like you said, it’s still a kitten.
Rin: H-Hey, Makoto…
Cat: Meow!
Makoto: Haha! Hey, that tickles! Haha, stop messing around! Haha!
Rin: ! Makoto! Switch with me!
Makoto: Hm? Sure?
Rin: Hmph. Here. I’ll pet you so come over here.
Cat: Hisssss! *scratch*
Rin: Gah! Ow!! This thing…!!
Makoto: Ah, Rin! Are you okay?!
Rin: Damn it, why am I the only one getting scratched?!
Makoto: Rin, don’t frown like that! Try maybe… you know, coming at it with a smile so that it doesn’t get scared of you. Right? Hehe.
Rin: O-Okay… Smile! …Like hell I could do that! I’m not you!! I can’t just smile like an idiot!
Makoto: That’s so mean! Geez! You used to laugh a lot before, too!
Rin: Don’t bring up the past!
Makoto: Try to remember those days! Come on, try bringing out a gentle smile! Alright? Rin. Riin? Riiiin? Rin!
Rin: GAH, I just have to do it right? Just do it…
Makoto: You can do it!
Rin: A-Ahem. …Y- You- You don’t have to be scared. C’mon, come over here.
Cat: Hissss! *scratch*
Rin: OWW! HEY, MAKOTO! It scratched me anyway!!
Makoto: Eh?! Why is that my fault?!
Cat: Meow!
Makoto: Ah. Haha, it’s rubbing up against me again. There, there, if you insist.
Rin: Makoto… you’re not hiding silver vine or something, are you?
  T/N: Silver vine is similar to catnip, but is more popular in Asia.
Makoto: Of course not!
Rin: Tch… I didn’t want to resort to this, but now I have no choice…! How about this?! There’s no cat that isn’t lured by food!
Makoto: Canned cat food?! Rin, you had that with you?!
Rin: Haha, I thought this would happen so I knew it’d be a good choice to prepare it beforehand!
Makoto: Exquisite taste to cats, chock full of tuna 100% bonito flavor! This might just do the trick!
Rin: Here, eat! Hey, don’t look away! There’s food, right here! What, you’re not gonna eat?!
Makoto: Hmm, it’s probably still wary…
Rin: So it’s still no good, huh…? Tsk. Hey Makoto, don’t you have any other ideas?
Makoto: Eh? Hmm… Oh, a cat toy!
Rin: Well that’s run of the mill.
Makoto: Oh, be quiet! Just take some grass from over there, and wave it back and forth… Hehe. Come on, over here! Here! Here!
Rin: Oh…!
Makoto: And, left this time! See? It’ll get excited and jump at it. I actually get really into it too, while doing this.
Rin: It’s really jumping at it!
Makoto: Do you want to try? Here, cat toy.
Rin: …S-Should I just swing it around like you were before?
Makoto: Yep. You might want to do it a little slower.
Rin: …Alright. Hey, look here. Here. …Oh. How’s this? Over here!
Makoto: Haha! That’s amazing, Rin! You’re playing with it!
Rin: Haha! Geez, that took long enough! I feel so much better now! C’mon, over here. Haha! It’s really cute when it gets attached to you. I’d like to introduce the two of them some time.
Makoto: Eh? Who?
Rin: Huh? Oh… I picked up a stray, before. I’m talking about the cat I picked up. I’m looking after it in an old school building that isn’t being used anymore.
Makoto: Oh? Haha. So in the end, you really are a nice person.
Rin: Ah! No, that was… it was raining, and it was wandering around like it didn’t have any place to go… so I didn’t have a choice!
Makoto: Hehe!
Rin: It’s not like I could just leave it alone after finding it! That’s all!
Makoto: Haha! Hey, Rin. Introduce me next time, too. I’d like to see what kind of cat you picked up.
Rin: …F-Fine. Next time. I’ll introduce you as thanks for today.
Makoto: Mm. Thanks. I’m looking forward to it.
Rin: Yeah.

…Jumping on the drama CD bandwagon. Rin and Makoto are so frigging cute it’s ridiculous I don’t even ship them but ahhhhhhh. Cats. Mamo. Tattsun ;_; This whole CD is amazing.

johannathemad:

goodbye

fancymarquis:

some armin doodles



1 2 3 4 5 »